UU3.IR



[ad_1]

دانلود رایگان پروژه درس اصول بازاریابی برای محصول لپ تاپ DELL(قابل استفاده به عنوان پروژه پایانی) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” پروژه درس اصول بازاریابی برای محصول لپ تاپ DELL(قابل استفاده به عنوان پروژه پایانی) “را از یاهومارکت  دانلود نمایید.

#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}


هدف از انجام این پروژه طی کردن قدم هایی است که به صورت تئوری در درس بازاریابی آموخته ایم. به این منظور محصول لپ تاپ را انتخاب کرده ایم و فرض ما این است که شرکت ما ، رائیکا ، به عنوان نماینگی رسمی و انحصاری DELL  در ایران فعالیت می کند. از آنجایی که این شرکت مجازی است (هنوز تاسیس نشده است!) ، هنگام بررسی و تحلیل شرکت از توضیح درباره تاریخچه شرکت رائیکا خودداری می کنیم و تنها به بیان اهداف شرکت اعم از کوتاه مدت، بلند مدت و آرمانی می پردازیم.   اولین قدم در انجام این پروژه مطالعه بازار بوده که بیشتر به صورت تحقیق میدانی و اینترنتی انجام گرفته است. نمونه ای از پرسشنامه ای که از آن بهره گرفته ایم ، به صورت پیوست در انتهای پروژه آمده است. هدف ما این بود که جامعه ی مورد بررسی کاملا تصادفی باشد که البته با توجه به اینکه دسترسی ما به افراد مختلف زیاد نبوده و مردم معمولا تمایلی به پر کردن پرسش نامه های مربوط به پروژه های دانشجویی از خود نشان نمی دهند عملا بیشتر جامعه ی نمونه را قشر دانشجو تشکیل می دهند. در کل حدود ۲۵۰ پرسش نامه پر شده و نتایج آماری موجود در پروژه همگی بر اساس این داده …

این محصول ارزشمند “پروژه درس اصول بازاریابی برای محصول لپ تاپ DELL(قابل استفاده به عنوان پروژه پایانی)  “بصورت خودکار توسط پورتال  یاهومارکت  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: yahoo-market.ir

[ad_2]

شما باید وارد شوید تا بتوانید دیدگاه خود را ثبت کنید